Oskad kirjutada, aga ei tea millest

Ajal, mil kirjutamine minu põhitegevus polnud, siis istusin tihti mure otsas, millest ma küll blogin? Kirjutada meeldis, aga ideid, millest kirjutada, nappis. Tunned sama?

Alati polnud minus midagi triggerdunud või suuremat taipamist toimunud, mistõttu ei leidnud teemat, mida kirjalikult analüüsida. Üsna lost tunne oli. Need hetked ärritasid mind, sest sõrmed sügelesid, aga pea ei teinud koostööd...

Kui Sinagi tunned end vahepeal „kadunud“ olevat, siis jagan Sinuga mõtteid, mis täna minu puhul toimivad:

1. Saa muredega sõbraks.
Võta paar tundi aega ja guugelda enda valdkonna märksõnade kohta. Loe, ära skänni. Sõbrune muredega, millega inimesed sinu valdkonnas silmitsi seisavad; mis neid nõutuks teeb; milles nad google abi otsivad; mis nendes trotsi tekitab.

Mida rohkem räägid oma blogipostitustes sihtgrupi keeles, mõistes nende valupunkte, seda enam valdkonnapädevust väljendad ning suunad inimesi just sinu veebilehelt abi leidma.

2. Millegi tegemise A ja O.
Mis siin salata – enim klikke saavad artiklid, mis jagavad mingil tasandil know-how’d. Pane sinagi see tehnika enda kasuks tööle! Kui pakud mõnd toodet, siis kirjuta juhend, kuidas seda toodet kasutada / hooldada / hoida toimimas.

Või koosta artikkel oma toote kasuteguritest (!) kliendile. Loo selline emotsioon, et mina lugejana tunnen: „Oot, misasja? Mul on seda juba täna vaja!“ Kui sa oma toodet tunned, siis pole see keeruline.

3.  Loo põhjalik KKK.
Kui oled juba mõnda aega tegutsenud, siis kindlasti on kogunenud varasalve hulganisti küsimusi, millega kliendid on sinu poole pöördunud. Võta kätte ja vasta küsimustele!

Vastused on ühelauselised ja sellest blogiposti ei saa? Oh, ikka saab! See on nüüd see koht, kus saad end vabaks lasta ja põhjalikult kirjeldada, kuidas sinu toode / teenus on parim. Samuti suurepärane võimalus kliendis turvatunde tekitamiseks.

Oled vähe veel põldu kündnud? Ka see on ok! Uuri sõpradelt / tuttavatelt, millised küsimused neil tekiksid seda toodet kasutades. Või küsi sotsiaalmeedias enda jälgijatelt, mis neid huvitab; millised probleemkohad on tekkinud; mis neid teeb nõutuks. 

4. Ole päevakohane.
Võta sõna hetkel aktuaalsel teemal, mis puudutab sinu valdkonda. Aga soovitan siin olla ettevaatlik! Kirjuta ja avalda oma arvamust ainult siis, kui see uudis / teema sind päriselt kõnetab ja tunned sügavat vajadust sellel teemal sõna võtta.

Kommenteerida lihtsalt kommenteerimise pärast paistab välja ja jätab halva maigu lugejale suhu. Ausalt öeldes, kui sa pole päris kindel, kuhu poole sõnavõttes kaldud, jätab ka sinust kui kirjutajast nö pehmiku mulje. Pole liha ega kala. Seega, vali hoolikalt oma võitluseid!
_______________________

Alusta nendest neljast punktist ja luban Sulle, et mõne päeva pärast on Sul muhe / toimiv / head sisu pakkuv blogipost olemas.

Mõte hakkas jooksma? Vahva!

Kui tunned, et ideed on head küll, aga sõnade ritta seadmine on siiski kiduravõitu, siis...

Luba, ma kirjutan Sinu eest.