Miks e-mailiturundus popp on?

Tänapäevane turundusmaailm on nõndavõrd muutunud, et harjumuspärased tegevused ja senised väärtushinnangud on ümber kujunemas. Inimesed ei näe väärtust enam pelgalt „ilusas pildis“.

Hinda lähevad hoopistükki:

· põnevad ja hästi kirjutatud lood;
· sisukad karusselli stiilis loovlahendused, mis jagavad uusi ja kiiduväärt teadmisi;
· naljakad ja resoneeruva sisuga anekdoodid;
· „alasti“ kistud pärisinimeste jagatud lood,
· jutustused väärtuspõhistest vaadetest.

Olen ise üleni selle muutuse sees.
Soov selle all on kuuluda justkui selle brändi kogukonda, mida jälgin ja usaldan.

Kliendina soovin osta just nendelt ettevõtetelt ja brändidelt, kellega jagan samu väärtusi ja põhimõtteid. Hindan ausust, ehedust ja autentsust. Kas ka Sina?

Mõtle hetkeks enda peale.
Kas soovid osta toodet suunamudijalt, kellele on tööülesanne promoda kellegi kaupa? Kas ta on päriselt aus või on ta kallutatud? Kui palju erinevate tootjate asju ta veel reklaamib? Kui palju on ta päriselt vaeva näinud, et mõista konkreetse toote hingeelu?

Või usaldad tarbida toodet temalt, kes on kogu hinge pannud pakutu väljatöötamisse? Kes jagab Sinuga loomisprotsessi higi ja vaeva? Kes jagab „oma lugu“? Kes päriselt tunneb Sinu kui sihtgrupi vajadusi ja probleeme? Kes oskab silmagi pilgutamata toetada Sind probleemi lahendusel just oma looduga?

Ma üldsegi ei tee maha suunamudijaid. Nende töö on äärmiselt tänuväärne ja tean, kui palju aega ja vaeva nad näevad oma postituste tegemiseks. High five, siinkohal.

Aga enda isikliku kogemuse ja ümbritseva jälgmise tulemusel, julgen väita, et suund on autentsuse ja nö algallika suunas.

o   Ülefilterdatud pildid sotsiaalmeedias? Jahtuv kaup. Populariseeruvad just päris inimeste avaldatu koos kõigi oma heade ja veadega.

o   Enam ei saa enim like reelsid ja videod, mis on ületuunitud. Sest nende puhul tekib kõhklus – on see ikka päris...

Kui ta ei julge oma näoga mulle seda rääkida, siis miks peaksin usaldama tema pakutut?“

o   Ainiti ei tõuse enim vaadatud piltide / videode topi visuaalid, kus on kõik liiga ilus, et olla tõsi. Liiga... võlts.

Miks? Sest oleme väsimas võistlemisest ja võrdlemisest. Sotsiaalmeedia valu on see, et kõik ongi väga ilus.

Aga tegelikkuses ei ole miski ainult väga ilus. Elu on duaalne ja kus on tõus, seal on ka langus - sest elu tahab olla tasakaalus. Jõuda tasakaalu. Alati.

Sestap on ka e-mailiturundus jätkuvalt tõusujoones ja endiselt üks parimaid kanaleid, kuidas leida uusi kliente ning hoida neid enda brändi tegemistega kursis.

See on ainulaadne viis päriselt rääkida oma kogukonnaga. Jagada uusi ja väärt teadmisi. Kaasata neid oma igapäeva telgitagustesse. Jutustada raskustest, mis ühe või teise pakutu turule toomiseks, on tekkinud. Südamest-südamesse jagada ning hoida neid, kes on tulnud Sinuga kaasa. Näidata, et inimesed, kelle poole uudiskirjades pöördud, on Su jaoks päriselt olulised.

Sest on ju. Mõtle, kas tahaksid jagada oma tegemisi 10 000 jälgijaga, kes on nö anonüümse kampaaniaga tulnud, aga kes ei jaga Su väärtusi, ei mõista Su panust ja ilmselt kunagi ei hakka ostma Su toodet.

Või tahad jagada väärtusi, oskusi, teadmisi ja eesmärke 1000 inimesega, kes Sulle täiega kaasa elavad ja kes ühel või teisel hetkel oma elus ka Sinu toodet / teenust ostavad. Ka soovitavad tuttavatele-sõpradele. Ning ikka ja jälle Su juurde tagasi pöörduvad, kui vaja peaks minema.

Siiralt loodan, et valisid teise variandi, sest see on edasiviiv tee.

See on see, mis tõstab Su müüginumbreid.
See on see, mis loob Sinu ja klientide vahel püsiva ja usaldusliku suhte.
See on see, mis hoiab Sind turul kui kvaliteetse toote / teenuse pakkujat.

See on see, kuidas Sa suudad päriselt oma pakutuga inimest aidata. Sest see on see, mida Sa ju soovid? Eks? Lahendada sihtgrupi muresid? :)

______________________

Luba, ma kirjutan Sinu eest!
Kaidi