Kuidas inimesed loevad veebilehe tekste?

Kuidas inimesed loevad veebilehe tekste?

Lühike vastus sellele on, et ei loegi. Just, nii ongi. Kui Sa siinkohal mu postituse lugemise lõpetad, oled juba vajaliku info kätte saanud.

Kui aga otsustad edasi lugeda ja uurida, mida selle infoga peale hakata, siis kiidan Sind – tegid õige valiku.

Nüüd siis tead - tegelikult inimesed ei loe veebilehe tekste algusest lõpuni. Ükskõik, kui vaimustava essee Sa sinna valmis oled kirjutanud; kui palju tehnilisi andmeid oled detailideni kirjeldanud; kui põhjalikult oled oma toote positiivsetest omadustest jutustanud - 79% inimestest ei loe otsast lõpuni veebilehe tekste.

Sul võib olla võrratu toode, aga tõsiasi on see, et inimesed ei pruugi toote positiivsete omaduste loeteluni jõudagi, kui Sa pole võitnud selleks ajaks kliendi usaldust.

Ja lisaks, kui see pole välja toodud kergesti haaratava nimekirjana.

Inimesed skännivad teksti vajaliku info haaramiseks. Ikka selleks, et kärmelt edasi liikuda ja vajalik ost sooritada.

Seega, kui soovid hoida klienti oma lehel ja reaalselt ka müüa, on tarvis silmas pidada järgmist:

1. Tutvusta 1-2 lausega, millist probleemi Sa kliendi jaoks lahendad; millise mure saab klient seljatatud, kui ta Sinu toote endale soetab.

Näiteks, kui olen otsimas seerumit, mis eemaldaks silme alt tumedad laigud, siis esimene lause veebilehel võiks olla: „Otsid seda õiget nahahooldustoodet, mis kaotaks tumedad silmaalused?“

2. Ole empaatiline kliendi suhtes. Pane ennast tema kingadesse ja väljenda end selliselt, et klient tõsimeeli usub, et Sa päriselt mõistad teda ja tead, milles tema probleem seisneb.

„Teame, mida tähendab hommikul peeglist vastuvaatav stress, üleväsimus, kehvad ööd. See suurendab ebakindlust ja viib tuju juba varavalgel.“

3. Julgusta klienti edasi lugema toetades teda, et enam ei pea kannatama probleemi käes. On olemas lahendus, mida on lihtne kasutada ja millel on märkimisväärsed tulemused. Kui muidugi on... J

„Oled proovinud kõike? Ka kaheksa tunnine uni, piisavalt värsket õhku ja regulaarne liikumine pole näonahka loonud klaariks?
Teinekord vajab keha rohkem välist sekkumist, mistõttu oleme välja töötanud suurepärase viisi tuhmunud ja väsinud naha toetamiseks.“

4. Räägi oma ettevõttest. Jaga oma lugu, räägi oma brändist ja tootest. Näiteks, kes ja miks te olete ning mille poolest erinete konkurentidest. Millised on teie eelised teiste samataoliste toodete ees? Milline on missioon ja millised on teie väärtushinnangud.

5. Paljasta oma toode. Kirjelda oma toote positiivseid omadusi. Räägi, kuidas toode lahendab kliendi mure. Paku juurde ka muid hüvesid, mis aitavad veel enam klienti tema mure seljatamisel.

6. Too välja mõne kliendi tagasiside (sotsiaalne tõestus). Näita, et oled pädev oma valdkonnas ja on juba olemas inimesi, kes on Sinu toodet ostnud ning jäänud rahule / lahendanud oma mure.

7. Ja nagu ikka:
      - kasuta lühikesi lauseid;
      - tõsta oluline esile rasvases kirjas või teise värviga;
      - lõigud too välja alapealkirjadega
     - kasuta liste, kui vaja
      - üks mõte lõigu kohta

Öeldakse, et stiililt võiks veebilehe tekstid olla ülesehitatud tagurpidi püramiidina. Seega, alusta lõpust. Selle asemel, et hakata kohe toodet „müüma“, võida esmalt kliendi usaldus läbi mõistmise pakkumise ning alles seejärel paku oma toodet lahenduseks koos hinnapaketi ja muude juurde müüdavate hüvedega.

Kui jääd hätta, siis pöördu julgelt ja ma kirjutan Sinu eest.