OSA1:
4 võtet veebilehe tekstide
loomiseks

Väldi veebilehel vahtu.
Üheksa sõnaline lause on võimalik öelda ka nelja sõnaga. Kirjelda lühidalt, kes sa oled, mida pakud, miks oled konkurentidest eelistatuim ja seejärel liigu kiiresti asja tuumanimida mina saan ja miks peaksin just sinu pakutud toote / teenuse kasuks otsustama.

Tekstimass hoia hõre ja kergesti loetav.
Uuringud näitavad, et veebilehe tekste loetakse F-tähe kujuliselt. Seetõttu on oluline vältida massiivset teksti.
- Hõrenda oma tekste lõikudena kirjutamisega;
- kasuta loetelu kas numbritena või bulletitena;
- kasuta SUURTÄHTI millegi rõhutamisel;
- alapealkirjad paksus fondis aitab haarata olulist infot.

Meietamine ei tööta.
Sage stiil veebilehtedel on ettevõtte, toote või teenuse omaduste kirjeldamine. Minul kliendina tekib küsimus: „Ja mis siis?!“ Sest soovin teada, mida MINA saan; mis MINU elus muutub peale sinu pakutud teenuse kasutamist. Millegi ostmisel lähtume kasusaamise aspektist.

Ehk siis – oluline on küll välja tuua, miks sina oled parem kui su konkurendid, aga veelgi olulisem on veebilehel näidata, millise mure sa minu jaoks lahendad.

Veebilehel puudub kutse tegevusele (CTA).
Tobe, kui mulle toode meeldib ja olen otsustanud osta, aga pean lehti lappama, et leida nuppu „telli siit“... Seega, julge hundi rind on rasvane! Usu sellesse, mida sa pakud. Tea, et see on värk turul. Siis usun ka mina ja tahangi endale.
____________________________________

Soovid teha koostööd?
Kirjuta mulle ja mudin / toimetan / kirjutan Su veebilehe tekstid ise.

Luba, ma kirjutan Sinu eest!