OSA 2: 4 võtet veebilehe tekstideks

Eelmises postituses kirjutasin neli mõtet, kuidas parandada oma veebilehe tekste. Kui neid nippe silmas pidades, on Sul veebileht üle käidud, siis vaata ka järgmiseid nelja näpunäidet, mida kirjutades / toimetades silmas pidada.

Veebilehel hinnakiri.
Kui sinu toode / teenus vähegi võimaldab kodulehel hinna väljatoomist, siis kasuta seda võimalust. Kindlasti. Väldi olukordi, kus klient peab hinna teada saamiseks vahetama sinuga 2-3 kirja.

Märksõnastamine.
Kui veebilehe tekstid on koostatud, kirjavead välja rohitud, siis vaata tekst sellise pilguga üle, et veebileht oleks ka otsimootoritele atraktiivne. Lisa teksti piisavalt neid märksõnu, millega võivad kliendid su toodet / teenust guugeldada.

Veebilehe tekstide toon ja pöördumine.
Selles osas on arvamusi erinevaid. Peamine erisus tuleneb ettevõtmise suunast, kas on see B2B (business to business) või B2C (business to consumer) ja olenevalt sellest kasutatakse „teie“ või „sina“ pöördumist. Mulle kliendina meeldib, kui pöördutakse sina vormis. See tekitab tunde, et ettevõte juht suhtlebki läbi ekraani otse minuga.

Päeva lõpuks on ka B2B otsustaja indiviid, kes õhtul diivanil oma telefoni tšekkab ja sinu ettevõtte reklaami peale satub: „Hei, Sina! Jah, Sina. Peatu hetkeks scrollimisega. Tunned, et vajad meeskonna motiveerimiseks ägedat lahendust? Võimas! Mul on Sulle varrukast hea idee anda. Kliki siia!“

Emotsioon müüb.
Jutusta, kuidas sinu toode / teenus klienti aitab; kuidas toimub järelteenindus. Pane ennast kliendi kingadesse ja mõtle, millised lisaküsimused sul sellise ostu puhul tekiksid ning VASTA veebilehel nendele ENNETAVALT.

__________________________________

Soovid teha koostööd?
Kirjuta mulle ja mudin / toimetan / kirjutan Su veebilehe tekstid ise.

Luba, ma kirjutan Sinu eest!