4 mõtet sisuturunduses

Minu poole on pöördutud murega, et kliendi veebilehe tekstid on hästi koostatud, veebileht on visuaalselt väga atraktiivne, liiklus on kaunis veebilehel ja klient isegi heidab toote ostukorvi, aga siiski ostuks ei lähe. Milles asi?

Enamajaolt küsin vastuseks: „Kas Sa pakud piisavalt väärtust ja tasuta nippe kliendile, et ta saab usaldada Sinu ettevõtmist?“

4 põhjust, miks sisuturundus veebilehel on oluline:

1. Lood kliendile turvatunde.
Põhjalikku ülevaadet ja tasuta teadmisi pakkuvad postitused näitavad, et see, mida sa teed pole juhuslik. Ning klient saab kinnitust, et sa oled südamega asja juures.

2. Veenad klienti pakutu kvaliteedis.
Kuna ost toimub virtuaalses maailmas, siis klient ei saa oma meeltega sinu pakutut kombata, mistõttu on suurepärane viis toote omaduste väljatoomine artiklite näol.

3. Julgustad klienti.
Mida rohkem on sul enda valdkonna-alaseid artikleid (enda kirjutatud!), seda enam loob see potentsiaalsele kliendile kuvandi, et sul on olemas vajalik know-how pakkumaks valdkonna parimat toodet / teenust.

4. Lahustad kliendi hirmud.
Raha välja käimisega käib alati kaasas mõte: „Kas mul on seda tõesti vaja?“ Sinu eesmärk on luua kliendile sedavõrd suur kindlustunne ja emotsionaalne (sest enamus oste tehakse emotsiooni pinnalt) vajadus sinu pakutu järele, et sellised küsimused üles ei kerkigi.
__________________

Hea viis on alati end panna olukorda, mil oleksid ise midagi sarnast soetamas ja vaata, millised küsimused, kõhklused sul tekivad -  ja vasta nendele juba eoses oma veebilehel.

Ja muidugi – ärme unusta järelteenindust. Teadjamehed räägivad, et sellest punktist alates müük algabki...

Soovid teha koostööd? Kirjuta mulle ja koostan ise vajalikud sisupostitused Sinu eest.

Luba, ma kirjutan Sinu eest!